15 maja 2016

Moi nowi ulubieńcy maj 2016


Jeśli jesteś osobą, którą często czyta różne blogi, na pewno wiesz co to, jest post pod tytułem ulubienicy miesiąca. Dla tych, co nie wiedzą, ulubienicy miesiąca to ulubione rzeczy w poszczególnych miesiącach.

  Okulary przeciwsłoneczne H&M

Moim pierwszym ulubieńcem są okulary przeciwsłoneczne . Kupiłam je jakieś dwa tygodnie temu w H&M za 29,90 zł.

Link


MANGO EAU DE TOILETTE& STRAWBERRY / FRASE EAU DE TOILETTE

Te perfumy pasują idealnie do zbliżającego się lata. Obydwie pachną przepięknie i słodko. Nie polecam tych perfum osobom, które nie przepadają za słodkimi zapachami perfum.



Obudowa na telefon

                 Obudowa z motywem wiosenno/letnim kupiona również w H&M


Soft matts lip cream 


Pierwszy raz kupiłam coś z firmy NYX i byłam milo zaskoczona. Pomadka bardzo ładnie wygląda na ustach i długo na nich zostaje. Mam zamiar kupić inne odcienie. 


IsaDora Face Sculptor

Moim ostatnim ulubieńcem jest Paleta modelująca kontur twarzy Face Sculptor. Bardzo polecam ten produkt wszystkim dziewczynom
Bronzer – rzeźbi i wysmukla.
Rozświetlacz – rozświetla i podkreśla. 
wszystko wygląda bardzo naturalnie.





15 komentarzy :

  1. Zdecydowanie przesłodka obudowa na telefon! Sama bym się o taką pokusiła, a okulary przeciwsłoneczne - według mnie strzał w 10, chociaż mi kompletnie nie pasują, a szkoda. Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary dość modne teraz. Trochę taka klasyka. Może też się kuszę na pomadkę z NYX.. całkiem wiarygodna marka.

    https://klajf.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O śliczne okularki sama tez się na nie czaiłam :) i ten case na telefon <33

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/paczucha-od-bangood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, spodobała mi się ta pomadka. I kolor też piękny! Muszę ją mieć.
    Case też mi się podoba.

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez się kolor bardzo podoba <3

      Usuń
  5. jaka śliczna obudowa :o okulary również niczego sobie :) zapraszam do mnie w wolnej chwili :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten case! strzał w dyche! Szkoda że nie mam ip ;//
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy! Niestety te okulary przeciwsłoneczne mimo, że bardzo mi się podobają to nie wyglądam w nich za dobrze, no trudno..
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy, a szczególnie ta obudowa.:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka