20 marca 2016

Pokochaj swoje ciało


Najczęściej ludzie nie mają za dobrym wyobrażeni na temat własnego ciała. W XXI wieku ciężko jest mieć wysoko samoocenę na temat swojego wyglądu. Niewiele z moich koleżanek kocha swoje ciało. Większość z nas kobiet, ale zarówno, jak i mężczyzn zmaga się na co dzień z wyobrażeniami na jego temat. Zazwyczaj dziewczyny porównują się do super modelek albo innych osób (dla nich ideałów kobiety) chcą być takie jak one mieć takie „idealne” ciało, ale tak naprawdę każdy człowiek ma jakieś wady. NIE MA IDEAŁÓW. 


POKOCHAJ SWOJE CIAŁO.

Tak wiem to trudne, ale znajdź chociaż tą jedna rzecz, którą możesz pokochać w sobie może to nawet być mały palec u stopy, jakaś drobnostka. Jeżeli już znajdziesz tę rzecz, to poszukaj następnej (na pewno ja masz) i powolutku zacznij kochać siebie.

NIE PORÓWNUJ SIĘ DO INNYCH.

Twoje ciało to nie ciało twojej koleżanki nie porównuj się do niej. Każdy człowiek jest inny, nie możemy się do innych porównywać, bo zawsze znajdziesz coś w innym, co byś chciała mieć.

PRZYJRZYJ SIĘ DOKŁADNIE INNYM KOBIETOM.

Zobaczysz, że nie są tak idealne, jak te kobiety przerobione w internecie, które tak podziwiasz. Każdy osoba ma inne ciało, inna figurę, inne oczy, inne włosy i każdy jest niedoskonały na własny sposób.

UBIERAJ SIE W TO, W CZYM CZUJESZ SIE PEWNIE.

Nie zakładaj ubrań, w których nie czujesz się komfortowo, zakładaj tylko takie, w których czujesz się pewnie.

32 komentarze :

  1. Post bardzo mi się spodobał. Czasem trudno jest pokochac woje ciało takim jakie jest. :)
    Nie warto przejmowac sie drobnostkami typu a tu mam widoczne żyły a tu mam blizne bo inni maja od nas dużo gorzej i żyją a czasem nawet sa szczęśliwsi od nas :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym co napisałaś :D
      milo ze post się podoba <3

      Usuń
  2. Zgadzam się w pełni z tymi ubraniami, bo jeśli sami czujemy się pewni to inni zauważą to samo w nas i nie będziemy się martwić,że koszula,np.źle leży itp.Fajna,przyjemna,krótka notatka!Pozdrawiam!Trzymaj się!


    http://blueroyallife.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejuu teraz zauważyłem SELENA ♥ !"Hands to Myself" !

      Usuń
    2. Miło ze ktos zauważył nowości na blogu :)

      Usuń
  3. Akceptacja siebie jest bardzo ważna, jednak droga do polubienia siebie jest bardzo długa. Ale warto nad tym pracować, bo jest to niezbędne do szczęścia :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tego samego zdania!
    Tym bardziej, że na drodze do 'dla nas' idealnej figury stoimy tylko my sami:)
    Nikt nie zabrania nam ćwiczyć, trzymać się diet itd. Jestem tego żywym przykładem bo mimo choroby (moja znajoma przez tą chorobę przytyła 30kg) to dzięki dbałości o to co jem + aktywnosci fizycznej moja figura mimo iz do ideału brakuje jej sporo, nie zmieniła się przez chorobę i tabletki jakie muszę przez to brać.
    PS: Nowy blog,
    Mam nadzieję, że zainspiruję teraźniejsze młode pokolenia do ruszenia tyłka sprzed komputera i zapracowania na niesamowite wspomnienia :)))
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak mądrze! Świetny post! Zapraszam do mnie :) hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi ciężko jest się nie porównywać do innych, zawsze czuje się w jakimś stopniu gorsza.

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/03/diy-donut-notebook.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz czuć się od innych gorsza na 100% taka nie jesteś <3

      Usuń
  7. Super post! Sama prawda :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba się akceptować. gdybyśmy się nie kaceptowali bysmy zrobili sobie krzywdę

    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Akceptacja siebie jest niezwykle wazna, ale także niełatwa. Osoba, która ma całą masę kompleksów nie pogodzi się z nimi z dnia na dzien, to przykre, ale prawdziwe. Akceptacja siebie to powolny proces, który nic nie jest w stanie przyśpieszyć. Możemy tylko spróbować nieco się zmienić, np. ćwicząc, ale przy tym trzeba też pamiętać o umiarze, nie możemy popadać z jednej skrajności w drugą.
    Pozdrawiam,
    www.wiki-ng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieakceptacja siebie i problem kompleksów jest chyba najbardziej spotykanym w dzisiejszych czasach. Kto nie zna osoby która nienawidzi czegoś w sobie i stara się być idealna?
    Pozdrawiam i zapraszamdo siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. warto jest zaakceptować siebie, wszystko przychodzi łatwiej :) świetnie napisane!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele dziewczyn nie może siebie zaakceptować,a to chyba najgorsza rzecz bo bez tego nigdy nie pokochamy siebie. Przecież każda z nas jest wspaniała na swój sposób a jak coś przeszkadza to powinniśmy to zmienić tak aby nie przeszkadzało.
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akceptuję siebie taką jaka jestem, lecz gdy coś mi na prawdę nie pasuje w swoim wyglądzie staram się to "ulepszyć" dla samej siebie. Masz racje, nie ma sensu porównywać się do innych. Każdy jest inny, każdy ma inny typ urody i figurę. Ale ta różnorodność jest piękna, bo co jeśli wszyscy bylibyśmy tacy sami? Było by zbyt nudno. Świetny post, daje do myślenia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło ze sie podoba post :) ❤️

      Usuń
  14. Witam Emotikon smile razem z koleżanką założyłyśmy niedawno bloga o tematyce lifestyle. Bedziemy opisywac różne nurtujące rzeczy , coś czego odwiedzający nie wiedzą lub potrzebują pomocy w tym. Chciałybyśmy pomagac ludzią dawać im jak najlepsze porady. Tutaj jest nasz blog kamilaandpaulina.blogspot.com
    Tylko jesli mamy udzielać porad potrzebujemy czytelników Emotikon smile ci którzy potrzebują pomocy w penych sprawach mogą nawet anonimowo do nas napisac w komentarzach lub po prostu wiadomości do którejś z nas a my postaramy sie (napewno) odpisać ewentualnie napiszemy o tym osobny post. Można również napisac na InstaPriv Emotikon smile Instagramy sa podane i możecie przeczytac nasze posty, mój już jest a koleznaka za niedługo doda i możecie napisac do której z nas chcecie, która według was rozwiąze ten problem Emotikon smile
    ZAPRASZAMY Emotikon smile

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku! Zakochałam się w Twoim blogu. Dawno nie widziałam tak świetnego bloga. Począwszy od samej treści, skończywszy na designie. Właśnie takie blogi powinny mieć po 1000 obserwatorów. Piszesz ciekawie, bez błędów ortograficznych - co teraz zdarza się coraz częściej i strasznie razi w oczy ;/ - po prostu wszystko jest na swoim miejscu, tak, jak być powinno. Z chęcią dodaję do obserwowanych.
    Gratuluję tak dobrego stylu!
    Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga i serdecznie pozdrawiam :*
    Zapraszam także do siebie -
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/03/34-hello-darkness-my-old-friend-ive.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło sie to czytało ❤️ Dziękuje

      Usuń
  16. Pięknie napisane. Ciekawe tematy. Ładnie prowadzony blog.Zapraszam do siebie. http://nowoczesnakobieta.nu/ Pozdrawiam serdecznie. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  17. To wcale nie takie łatwe jakby się mogło wydawać. :) Jeszcze daleka droga przede mną jednak jestem bliżej niż dalej. I w końcu mam odwagę, by wyglądem pokazać swoją ekscentryczną duszę, farbuję się w weekend na wymarzony niebieski kolor <3. W końcu będę tym kim chcę być to duży krok do przodu dla mnie do zaakceptowania siebie samej. Lubię być wyjątkowa i tak się czuć :). Mam wrażliwą i ekscentryczną duszę... Dzięki swoim przejsciom wiele się o sobie samej dowiedziałam. Czas by zacząć wcielać plan w życie i zmienić siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka