01 marca 2016

PĘDZELKI DO MAKIJAŻU: PODKŁAD

NA MOIM BLOGU OD DZIŚ POJAWI SIĘ NOWOŚĆ.
Dzisiaj zaczynam moja serie z pędzelkami do makijażu.

Podstawa dobrze wykonanego makijażu jest dobrze dobrany pędzel. To właśnie od pędzla zależy, jak będzie wyglądał twój codzienny makijaż. Na rynku jest tak dużo rodzai pędzelków do makijażu, że trudno się zorientować do czego, jaki służy. Jeśli wybierzesz odpowiedni i będziesz o niego dbać możne tobie posłużyć nawet parę lat.
     Dziś zajmę się pędzlami do podkładu.


Każda z dziewczyn w inny sposób rozprowadza podkład na twarzy. Dużo dziewiczy wybiera rozprowadzanie podkładu za pomocą palców niektóre za                                                pomocą gąbki,  ja osobiści używam pędzli.                               



Najlepszym pędzlem do rozprowadzania podkładu moim zdaniem jest mały plaski lub skośny pędzel najlepiej, żeby włosie było grube i geste. Dzięki takiemu pędzlowi możesz rozprowadzić podkład naprawdę równomiernie i przy tym wygląd będzie, naturalny a cera będzie wyglądać lepiej.

8 komentarzy :

  1. Ja preferuję pędzle duże, tak jest o wiele szybciej nakładać podkład, jak się jest rano spóźnionym.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój gust :D ja podaje tylko moje propozycje :D

      Usuń
  2. Ciekawy post. Napewno się przyda, bo nigdy nie wiem jaki pedzel do czego :) Musze kiedyś wypróbować. O gąbeczkach tez słyszałam i właśnie zastanawiam sie co najpierw przetestować.

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo ze moje posty sie komuś przydadzą ��

      Usuń
  3. Podkład jakoś wolę nakładac palcami;) tak mi wygodniej ;) gąbeczkę jedną miałam ale była słaba ;p moze jakbym zainwestowała w lepszą to by się sprawdziła;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy robi jak chce ja daje tylko propozycje

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka