03 marca 2016

Jaki jest twój styl?



Trudno jest odnaleźć swój własny styl.
 Dużo osób nie wie dokładnie jaki, ma styl. 
W dzisiejszym poście chce napisać kilka rad, które pomogą ci odnaleźć twój własny styl.




Nie zwracaj uwagi na to, co mówią twoi znajomi.

Twoi znajomi mają zupełnie inny styl niż ty (oczywiście zdarzają się wyjątki). Dużo razy kupowałam ubrania, gdy byłam ze znajomymi na zakupach i wszyscy mówili mi np. "kup to pasuje ci  "ładnie w tym wyglądasz a tak naprawdę ja czułam się w tym źle, ale pod presja znajomych kupiłam te ubrania. Teraz takie ubrania leżą w szafie i nigdy nie miałam ich na sobie. Nie dajcie się namówić na zakup czegoś, w czym czujecie się źle.


Ubieraj się w to, w czym ty czujesz się dobrze!!!

Nie ubieraj się w ubrania, w których nie czujesz się komfortowo. Nawet jeśli inni mówią, że wyglądasz w tym pięknie". Bo wtedy to nie będzie twój styl.


Zwracaj uwagę na dodatki!!!
Każdy dodatek nawet najmniejszy powinien być idealnie dopasowany do twojego ubioru. Makijaż także musi być dopasowany do twojej stylizacji.

Nie podążaj za wszystkimi trendami.
Nie każdy trend będzie pasował do twojego stylu lub figury. Musisz czuć się komfortowo w tym, co masz na sobie, na przykład nie każdy ma idealną figurę, żeby założy top odkrywający brzuch oczywiście, są osoby, które wyglądają w tym super, ale to ty musisz wiedzieć, czy tobie to pasuje.

Dobre Buty.......
Najlepiej to jak buty są wygodne i pasują do twojego stylu kolorem i wyglądem. Nie zakładaj butów na wysokim obcasie, jeśli nie umiesz na nich chodzić albo gdy masz na sobie dresy.


16 komentarzy :

  1. ja ubieram to w czym czuję się wygodnie, mój styl to połączenie elegancji ze sportowymi dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym aby nie zwracać uwagi na to co mówią inni.
    Dobre buty i proste dodatki - najlepsze!
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się! Nie trzeba zwracać uwagi na to co mówią inni!:)
    http://marlenaishappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że najważniejsze jest to, aby samemu czuć się dobrze i komfortowo w tym co się nosi. Buty i dodatki to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wyznaję tę zasadę. :) http://suchislife.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ubieram się luźno,nie lubie podkreślac figury.
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stawiam przede wszystkim na wygodę :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i na pewno bardzo pomocny! :D
    Najważniejsze własnie jest to, żeby nie patrzeć na opinie innych i ubierać to, co podoba się nam i w czym czujemy się dobrze ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka