23 lutego 2016

Denerwujące rzeczy

Hej! Cześć!
Tematem dzisiejszego postu będą denerwujące rzeczy.
 "Starsze panie w autobusach" 
Oczywiście nie mówię tu o wszystkich starszy paniach, ale niestety niektóre z nich są uciążliwe. W Polsce Jeździłam autobusem przez około 5 lat do szkoły i z powrotem do domu. Niestety musiałam korzystać z autobusów, z których korzystało najwięcej ludzi. 

Uciążliwe starsze panie to takie kobiety, które czepiają się ciebie, że zająłeś jej miejsce w autobusie albo zaczynają, głośno mówić na cały autobus, jak to źle jesteś wychowany, chociaż tak naprawdę mogłaby podejść do ciebie i zapytać, czy mógłbyś ustąpić jej miejsca. Niestety człowiek nie ma oczu do okola głowy i nie widzi, że ta pani akurat chce usiąść.


Fałszywi przyjaciele.

Obgadywanie to jedna z najbardziej denerwujących rzeczy\czynów na świecie. Nie rozumiem jak jeden człowiek, może kogoś obgadywać za plecami a później, przychodzi do ciebie i udaje najlepszego kolegę. Niestety są tacy ludzie, którzy to robią.


PS: jeżeli tak robisz, to przestań.


Chamstwo, hipokryzja, kłamstwa i wywyższanie się.
 Niektórzy ludzie są chamscy wobec innych, bo musza wyładować złość na kimś bez powodu. Hipokryzja jest spotykana dość często. Nienawidzę osób, dla których są najważniejsze pieniądze i liczą się tylko ze swoim szczęściem pomimo tego, iż ranią innych. Kłamstwo bardzo boli. Osobiście wole usłyszeć najgorszą prawdę niż piękne kłamstwo. Wywyższanie się w jakiś sposób mnie denerwuje. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, a nie jakimiś cudami.

16 komentarzy :

  1. Najsmutniejsze jest to, że czasem starsze Panie mają więcej sił niż ludzie od nich młodsi. Na pogaduchach na ulicy potrafią stać czasem godzinami, a w autobusie muszą usiąść choćby na 3 minuty. Kiedyś dojeżdżałam daleko do pracy i musiałam wstawać o 5tej rano, wracałam o 18tej, i po prostu słaniałam się na nogach. Czasem słyszałam i to wcale nie od taki super staruszek, że mam ustąpić miejsca i wtedy odpowiadałam, że jestem chora, gdybym miała wstać, to chyba z braku sił bym zemdlała. Jak dla mnie wszystko jest względne, nie mówię, żeby nie szanować, ale starsze pokolenie często ma za dużo pretensji do młodszych, a sami wcale lepsi nie są. Zresztą tak jak napisałaś czasem nawet nie widzi się, kto akurat wsiadł i czy to starsza osoba czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie w 100% z tym co napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wszystkim co napisałaś :)

    http://zuziawaskiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. Mnie denerwuje obgadywanie najbardziej na świecie. Pozdrawiam :)

    michalinaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tą przyjemność, że starsze, zrzędliwe kobiety nawet nie chcą koło mnie siadać. Tak to jest gdy w twoim uchu jest 1.5 centymertowa dziura, włosy świecą się na różowo a w nosie siedzi metal. Niby opis jest straszny ale prawda jest taka, iż uroczym, starszym paniom sama miejsca ustępuję. Wrednym babskom nie zamierzam. Przykro mi. Mogłaby swoją siłę wykorzystywaną do krzyczenia o moim wychowaniu spożytkować do stania.
    Chciałabym jeszcze napisać słowo o hipokryzji. Każdy człowiek jest lekko hipokrytą. Przykra prawda ale prawda. W drobnym stopniu to nic złego lecz jeśli to się rozrasta... należy się nad sobą zastanowić.
    Wybrałaś świetne rzeczy, gratuluję postu.
    http://nekoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie które starsze babcie są straszne, straszne !! W autobusie, u lekarza, w pociągu ... ;<
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się też te rzeczy mnie denerwują najbardziej, a chyba najbardziej starsze panie co wszystkich obgadują i każdego wytykają palcami. :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. STARSZE PANIE CZASAMI SA OKRUTNE XD

      Usuń
  8. Ze wszystkimi rzeczami się zgadzam :') Po prostu nie znoszę kiedy jakieś osoby się wywyższają i mają się za lepsze od innych. A takich ludzi jest naprawdę wielu w mojej szkole :'))
    Świetny post!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej drażni pesymizm i narzekanie. To dwie najbardziej demotywujące cechy ludzkie.
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    Może zainteresuje Cie konkurs, który organizuje na swoim blogu (trzeba kliknąć w banner). Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka