17 stycznia 2016

L'ORÉAL



    W dzisiejszym poście chce wam przedstawić pary produktów firmy L'ORÉAL. Pewnie większość z was wie co to za firma wiec nie muszę jej przedstawiać. Jeden z przedstawionych przeze mnie przedmiotów tej firmy nie przypadł mi do gustu, czytajcie dalej by dowiedzieć się, którego nie polecam.


L’ORÉAL COLOR RICHE 453 – Rose Créme

Pierwszy produkt to szminka L’ORÉAL COLOR RICHE 453 – Rose Créme. Ta szminka bardzo przypadła mi do gustu bardzo dobrze jej się używa a poza tym ten odcień, jest przepiękny. W Polsce kosztuje ta szminka około 30zł



L’ORÉAL Paris Glam Shine FOR PECH

Drugim produktem jest L’ORÉAL Paris Glam Shine FOR PECH to produkt w postaci automatycznej kredki, czyli kredka do ust. Wybrałam ten odcień kredki, ponieważ ostatnio mam obsesje na punkcie właśnie takiego odcieniu. Wracając do oceniania produktu , jestem z niego zadowolona i myślę nad kupnem innych odcieni..
Cena- około 15 zł.



L'Oreal, Volume Million Lashes EXCESS Mascara


L'Oreal, Volume Million Lashes EXCESS Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs) ten produkt nie przypadał mi do gustu, znam o wiele lepsze tusze do rzęs innych firm i na pewno ten produkt wyląduje  u mnie w koszu na śmieci. Tusz ten, po pomalowaniu rzęs zaczynał mi się kruszyć, gdy tylko lekko przetarłam oko się rozmazywał nie polecam tego produktu.
cena- około 30zl


L'Oréal Paris Super Liner Smokissime eyelinery

eliner jest wyposażony w profesjonalną końcówkę — piankowy aplikator, który miesza kolor, tworząc smoky eye. Ja nie korzystam za często z tego produktu, jak na razie korzystałam z niego 2 razy i jestem pozytywnie zaskoczona tak dobrym efektem. Cena: około 20zl











Wyniki konkursu WOŚP:
1. Aleksandra Wiszko uzbierała 80zł i 34gr
2. Wiktoria Krech Uzbierała 35zł i 29gr
3. Adrianna Balicka 24zl i 32gr

Zwycięzcę proszę, żeby mnie napisać do mnie na Facebook.
Dziękuje razem uzbieraliśmy ponad 200zl


    17 komentarzy :

    1. ja się nie maluję, ale szminka wygląda przepięknie :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Kolor szminki jest przepiękny, choć ja ostatnio częściej właśnie kredek używam. Ciekawy i niedrogi jest ten eyeliner, nigdy nie zauważyłam go w sklepie.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja szczerze tez nie widziałam go wcześniej pierwszy raz jakieś 2 mies temu :)

        Usuń
    3. Jakoś nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków z tej firmy, ale powiem Ci, że ta szminka wydaję się cudowna!:o <3
      http://aleksandra-badzio.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Kolor szminki super!
      www.najkablog99.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    5. Uwielbiam się malować, lecz bardzo delikatnie ale ta szminka wygląda jak dla królewny ;) !
      Bardzo podobają mi sie takie kolory szminek, ale boje sie tak wyzywających kolorów.
      I nawet chyba mi nie pasuja :)
      Świetnie piszesz :) Będę wpadać częściej :)
      Zapraszam do siebie :)
      http://deviaree.blogspot.com/
      Pozdrawiam Cieplutko :*
      Kasia

      OdpowiedzUsuń
    6. jeju cudnowny kolor , właśnie takiego szukam <3

      OdpowiedzUsuń
    7. Też uwielbiam takie kolory szminek ;) mi strasznie ostatnio przypadły do gustu pomadki z babylips są cudowne;) pozdrawiam
      Cheery-friendly-girl.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Szczerze jeszcze nie próbowałam pomatek firmy babylips

        Usuń
    8. super blog xo ta maskara jest najlepsza >
      zapraszam na ju-latte.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń

    Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka