02 grudnia 2015

LookBook

Jako amatorka mody często szperam w internecie, jak i poprzez aplikacje mobilne w poszukiwaniu ciekawych osób i stylizacji.

Jedna z aplikacji, z której często korzystam, gdy poszukuje ciekawych osób lub stylizacji, jest to LookBook. Na lookbook'u można znaleźć dużo ciekawych stylizacji w tym poście chce wam pokazać ciekawe profile i stylizacje na lookbook'u.

Uprzedzam , że aplikacja przeznaczona jest jedynie dla tych, którzy lubią azjatycki typ urody – użytkownikami, przynajmniej tymi wrzucającymi swoje fotografie, są jedynie mieszkańcy wschodu.







Jeśli o samą zabawę chodzi, mamy możliwość przeglądania stylizacji (całe manu znajdziemy klikając w lupę w lewym górnym rogu). Gdy mamy na myśli konkretny look/użytkownika/markę/element stroju, szukamy tego w  wyszukiwarce. 

Podoba mi się w aplikacji to to, że pod każdym zdjęciem znajduje się określenie wzrostu modela/-ki, co przynajmniej poglądowo pozwoli nam sprawdzić, czy strój pasować będzie do naszej sylwetki. 



















Aplikacja dostępna za darmo w Google Play i iTunes.

6 komentarzy :

  1. jesteś zaginioną Sis Kardaszianek :D czy jak to się tam pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pirwsze cztery zestawy są świetne- jak najbardziej moje klimaty <3
    rockowe i z charrakterem- absolutnie nic bym tam nie zmieniła, wszystko mi się podoba :)
    świetny post :)

    pozdrawiam :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą aplikacje, zawsze mnie inspiruje :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra ta aplikacja :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka