25 listopada 2015

Pielęgnacja włosów

  Kilka dni temu napisała do mnie pewna dziewczyna zadała mi pytanie "jak pielęgnujesz włosy "

Szczerze zaskoczyło mnie to pytanie, bo nie robię nic specjalnego z włosami. To pytani dało mi pomysł na post o pielęgnacji włosów.

Olejki arganowe do włosów
czy rzeczywiście może zdziałać cuda?
Pewnie każda dziewczyna słyszała o tej "magicznej" rzeczy. 

Dużo dziewczyn boi się używać olejów arganowy, ponieważ myślą, że będą miały tłuste włosy. Jeżeli używałaś/używałeś olejku arganowy  i miałaś/miałeś po nim tłusty włosy, to znaczy, że albo nałożyłaś/ nałożyłeś go za dużo, albo kupiłeś olejek złej firmy. 


Sama używam Argan Secret Hair Oil jest bardzo dobry używam go od pół roku włosy po nim są o wiele lepsze.




Maseczka regenerująca do włosów

Potrzebujesz: 2 żółtka, 2 łyżki oliwy z oliwek lub 1 buteleczkę olejku rycynowego oraz sok z połówki cytryny, przezroczystą folię spożywczą, ręcznik.

  Wymieszaj wszystkie składniki w miseczce i nałóż je na suche  włosy, a następnie przykryj folią spożywczą i ręcznikiem. Maskę pozostaw na włosach na około 30min następnie spłucz włosy ciepła wodą i umyj zwykłym szamponem.


Maseczka śmietankowa do zniszczonych włosów.
Potrzebujesz: śmietana, sok cytrynowy, olej kukurydziany,folia spożywcza

Wymieszaj  2 łyżki śmietany, łyżeczkę soku cytrynowego i 1/2 łyżeczki oleju kukurydzianego. Miksturę wcieramy we włosy i przykrywamy folią na 10 min. Płuczemy czystą wodą.








9 komentarzy :

  1. 1 buteleczka olejku rycynowego? To chyba taka malutka. Lepiej jakbyś napisała pojemność, bo znajdą się tacy, którzy wleją 200 ml :p Oprócz tego bardzo przydatny post, chyba wypróbuje olejek arganowy, gdyż nie miałam z nim jeszcze styczności. :D

    http://martynakrysinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak ktos nie jest pewny to użyje dwie łyżeczki oliwy :) ale dzieki jak będę kiedyś pisać cos podobnego to napisze dokładnie :)

      Usuń
  2. Olejki arganowe są świetne na włosy bo moje sie po nich błyszczą i są zupełnie zdrowe zapraszam do siebie sisberlys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam olejku arganowego na włosy, ale stosuje olejek z drzewa herbacianego i u mnie u sprawdza się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! Na pewno innym się przyda:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też używam olejku arganowego, na zmianę z migdałowym i jestem zachwycona. ;) do tego od dwóch tygodni co dwa/trzy dni myję włosy szamponem z dziegciem brzozowym, bo absolutnie fantastycznie się po nim włosy układają. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka