18 listopada 2015

INSTAGRAMY

Moje ulubione zagraniczne instagramy 

Jednym z moich ulubionych zagranicznych instagramow to instagram @charliewhiston. Prowadzi go Chrlie Whiston chłopak, który ma 16 lat i mieszka w UK.


Viola 18lat Dania 


UK



Polskie Instagramy 

Staś Wołosz
Blogger 


Natalia 





Agata Wojtkowiak 
Blogger 
17 lat 



Podawajcie swoje instagramy może następnym razem wy traficie na mojego bloga!!!!!!! 


zapraszam też do mnie :)

                                                             @borawsca



8 komentarzy :

  1. Instagram to fajna sprawa. Można poznać ciekawych ludzi, znaleźć również fajne blogi i strony fashion.. albo wygrać konkurs.

    Mój instagram - https://www.instagram.com/sillennce/

    I link do najnowszego posta
    http://carolinesnicesmile.blogspot.com/2015/11/about-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyni obserwatorzy jacy nam się pokrywają to Agata Wojtkowiak i Viola z Dani :)
    Z polskich polecam Ci serdecznie: weronikazalazinska oraz domiziemek- uwielbiam je obie :)!

    mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twoich propozycji obserwuję Wioleth, jest świetna! ;) Na pewno przejrzę resztę z tych kont. Mój instagram to: lady_kala

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Instagram to fajna sprawa, ale chyba nie dla mnie... :D
    http://oczymakibica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy spis, ja mam swój prywatny i za niedługo planuję otworzyć blogowy :)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka