04 listopada 2015

Dzieciństwo

Kim chciałam być w dzieciństwie?
  Chyba każdy z nas chciał być kiedyś księżniczką, superbohaterem, wampirem, czarodziejem, ja zdecydowanie chciałam być czarodziejką albo wampirem, ale nie udało mi się to. 




Handel karteczkami.
Pamiętam, że mając 5-9 lat, większości dzieci kolekcjonowało karteczki. Wymielaliśmy się nimi, jeżeli dobrze pamiętam to, że z brokatem były więcej warte niż te bez brokatu. Szczerze mówiąc, miałam chyba 5 albumów z karteczkami.

Magiczna różdżka.
Jak już wspominałam, to chciałam być czarodziejka i powiem wam, że nawet miałam magiczna różdżkę. To nie było ważne, że to był patyk z drzewa czy cos innego ona zawsze czarował. No i oczywiście czekałam na list z Hogwartu.



Mały architekt
Jak miałam 3-9 lat, byłam również małym architektem. Miałam kosz pełen klocków. Często próbowałam zbudować własny zamek, ale zawsze klocków mi do tego brakowało. Nie ważne, na jakie sposoby próbowałam to zbudować. 

Ekstremalne przeżycia
Jednym z częstych rzeczy, jakich robiłam, jak byłam mała, było to, że udawałam, że podłoga to lawa i skakałam po meblach.  No chyba każdy to robił ? 


Strach przed wodą. 
Nie chodzi o to, że nie umiałam pływać, bo umiałam, tylko będąc 10 letnia dziewczynką, naoglądałam się za dużo H2O i bawiłam się, że jak dotknę wody, to zmieniam się w syrenka. Każdy, kto był fanem tej bajki się tak bawił oczywiście miałam tez magiczne moce jak bohaterki H2O.

Mały alkoholik 
Będąc mała Dominisią brała butelkę z piciem nalewałam do zakrętki od butelki sok i udawałam, że to kieliszek.



12 komentarzy :

  1. Miałam identyczne dzieciństwo jak ty. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele czynności z tego posta robiłam w dzieciństwie ja bardzo chciałam zostac syreną jak z H2O <3 Zawsze gdy plływałam udawałam syrene ♥ bardyo podoba mi si post!
    http://my-pastel-universe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha :)
    Ja zawsze chciałam być Czarodziejką Will z Witch !

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju :O Jesteś taka sama jak ja xd nawet mam na imię Dominika :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis :) Przypomniałaś mi moje dzieciństwo ;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaak, karteczki to było coś :) Ja na swój list z Hogwartu wciąż czekam.

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym w dzieciństwie być księżniczką Bellą! <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy:) )
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko to co robiłaś w dzieciństwie też robiłam :)
    Karteczki kolekcjonuję ale już chyba rezygnuję :/
    Pozdrawiam :)
    blokroliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka