10 listopada 2015

Coś czego nie było, czyli kosmetyki.

  Na moim blogu nie było jeszcze postu o kosmetykach, sądziłam, że stworze na moim blogu zakładkę pod tytułem "Uroda". Będę raz albo dwa razy w miesiącu dodawać posty o kosmetykach. może jakieś wam się spodobają, albo dowiecie sie, jakich kosmetyków radziłabym wam nie używać.


     Większość dziewczyn/chłopaków w okresie dojrzewania ma problemy
Ze skórą twarzy. Próbujemy mnóstwo kremów tabletek itd. ja ostatni znalazłam dwa dobre kosmetyki do pielęgnacji twarzsą to produkty z serii  "Clearskin Professional" firmy Avon


 
Jednym z produktów z tej serii jest  "Lekki krem przeciwko wypryskom" . Ten krem nakładałam rano i wieczorem przez około tydzień i szczerze mówiąc, mój stan twarzy się poprawiła. Krem zawiera kwas salicylowy.


Drugi produkt to " oczyszczająca plastry w żelu " kupiłam ten kosmetyk, bo była ciekawa jak on działa.



żel trzeba nałożyć na broda, nos , czoło nie za gęsto zostawić na 30 min. Po 30 minutach żel zamienia się w plastry, które trzeba oderwać. Ten kosmetyk strasznie oczyszcza skore twarzy i polecam go ludziom, którzy chcą się pozbyć np. wągrów na twarzy. Po tym produkcie moja skóra była gładka przyjemna w dotyku i oczyszczona.

Mam nadziej, że spodobała wam się post takiego typu 😊

8 komentarzy :

  1. Lubię ten żel, choć u mnie z systematycznością używania takich specyfików jest ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czasami tez trudno z systematycznością

      Usuń
  2. świetny post! Na pewno skorzystam z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten żel! Fajnie oczyszcza buzie, a dodatkowo lubię to "zrywanie" go z twarzy :D
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka