11 października 2015

Strefa "P"

"Zostańmy tylko przyjaciółmi " chyba żadna płeć ani męska, ani żeńska nie lubi tych słów.
Według mnie przyjaźnie męsko żeńskie nie istnieją. Zawsze kończą się związkami albo końcem przyjaźni. Oczywiście są takie przyjaźnie, w których nikt się nie ujawnia, że kocha tą druga osobę. Wtedy ta osoba tkwi w strefie "P" to chyba najgorsze co może być.



Taka moja rada, jeżeli kogoś kochasz to mu to powiedz, a nie baw się w przyjaźnie.
Bo może nigdy nie dowiesz się, czy ta druga osoba cię kocha.








                                                                   Koszula - H&M
                                                                   Bluzka - Cubus
                                                              Buty adidas stan smith

                                                                   

29 komentarzy :

  1. A nie znasz sytuacji, w której chłopak nie podoba Ci się fizycznie i jego temperament Ci nie odpowiada, ale fajnie wam się gada i macie wspólne zainteresowania? Wtedy właśnie jest szansa na taką zwyczajną przyjaźń. Oczywiście pod warunkiem, że on myśli o Tobie podobnie.
    www.nieobliczalna.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post *o*
    Ciągle zaskakujesz - każdy post jest lepszy od poprzedniego :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3
    http://olczixblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krótki post również jestem zdania ,że damsko-męska przyjaźń nie istnieje.
    Prędzej czy później przeradza się ona w miłość .

    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/09/co-kryje-w-sobie-kolor-twojego-ubrania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem tego zdania :-D http://nieidealnaaa4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog! ;3 zapraszam do mnie!;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Chyba muszę zapolować na tę koszulę z H&M ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra notka przeczytałam ją i daje do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wierzę w damsko-męska przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ! To zależy niektórzy mówią ze przyjazn damsko-męska istnieje a niektórzy mają inne zdanie ;)

    Obserwuje bardzo fajny blog !

    Zapraszam do siebie :) moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :)
    Jednak myślę ,że przyjaźń damsko- męska istnieje :) !
    Znam dużo ludzi (płci przeciwnych ) które się przyjaźnią, a są w związku z innymi ludźmi. To zależy od człowieka, jednak gdy mi by się ktoś podobał powiedziałabym :))

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie wierzę w przyjaźń damsko-męską :) Fajne zdjęcia :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. coś w tym jest, chociaż zdarzyło mi się mieć kilka takich przyjaźni i nie zakończyły się żadną miłością. ;) ale też i miałam takie, w których jedna strona chciała czegoś więcej i bywało różnie. jednak zakładanie, że coś takiego nie istnieje nie wydaje mi się być poprawnym założeniem. ;)
    i świetne zdjęcia, tylko mogłyby być ciut większe. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się chyba z tym nie zgadzam... Może w większości przypadków tak jest! Świetne zdjęcia, szkoda że trochę małe... Slicznie wyglądacie :)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim komputerze i tel zdjecia sa wystarczające 😕 jak by ktoś mógł i wysłać ss na FB Mi jak to u was wygląda

      Usuń
  14. http://life-andstylee.blogspot.com/2015/10/najlepsze-z-najlepszych.html Ja u siebie w wcześniejszych postach napisałam coś o przyjaźni damsko -męskiej może zajrzysz? :) Wpadłam tu przez przypadek i chyba zostanę tu na dłużej może wspólna obserwacja ? Jeśli tak to pisz u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your blog: your posts very interesting and inspiring! And your photos are beautiful!
    I know that blog requires much time, but keep doing it!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka