27 października 2015

OSLO

   

Cześć
Postanowiłam, że na moim blogu będzie cos w stylu " miejsca, w których byłam " będę dodawać zdjęcia komentarze z miejsc, w jakich byłam i tez będą oczywiście zdjecia, na których ja jestem i jak byłam danego dnia ubrana.  

W niedziel pojechałam do Oslo ze swoją koleżanką Adrianna . Pojechałam tam w dwóch celach. Jeden to zwiedzenie Oslo a o drugim nie mam zamiaru tu pisać. Mieszkam w Norwegii już ponad rok a pierwszy raz, byłam zwiedzać Oslo Wcześniej tylko, jeździłam na zakupy. Oslo może nie tak dużo osób mówi o tym mieście
Nie jest tak znane, jak Londyn, NY, ale moim zdaniem również piękne.


Nasze Zdjecia 







Co zwiedzałyśmy.

Opera w Oslo
opera znajdująca się w dzielnicy Bjørvika, w centrum Oslo, na początku Oslofjord. Po tej operze można dosłownie chodzić, można wejść na dach i obejrzeć panoramę Oslo.


Widok z Opery 



Pałac Królewski w Oslo




Inne miejsca 







12 komentarzy :

  1. Chciałabym kiedyś zwiedzić Oslo :)
    Http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście uważam, że Oslo to bardzo ładne miasto, niestety tylko dość drogie jak dla kogoś przylatującego z Polski. ale myślę, że wreszcie się przełamię i wybiorę się w tamte rejony, bo zawsze obawiam się, że będzie zimno. ;) a zdjęcia piękne. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, piękne miasto.
    Tylko jeszcze mała podpowiedz, jakbyś powiększyła zdjęcia to byłoby już w ogóle świetnie! :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetna !:)
    Super zdjęcia i miejsca!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, piękne miejsca :-)

    Zapraszam na bloga z sesjami zdjęciowymi i charakteryzacjami:
    www.sylw-photos.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jak Ci niesamowicie zazdroszczę tej wycieczki, Oslo mmmm marzenie. Chciałabym, może kiedyś.
    Jeśli masz ochotę, to zapraszam do siebie http://mojedwiechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i zdjęcia :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie nowy post ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Od lat marzę o podróży do Oslo! Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka