08 października 2015

Muzyka

    Ten post chce przeznaczyć na piosenki . Chce się z wami podzielić piosenkami, których słucham i napisać moja opinie o nich. W tym poście pojawią się tez piosenki, których mam już dość albo mi się znudziły.


Zaczniemy od piosenki "Justin Bieber - What Do You Mean?”
Kiedy pierwszy raz usłyszałam ta piosenkę, strasznie mi się spodobała,przeważnie nie słucham piosenek Justina, lecz ta bardzo mi się podoba.  Link


Druga piosenka to "Sarsa-Naucz mnie „tej piosenki szczerze mam już dosyć wszędzie jej pełno. Jak pierwszy raz ja usłyszałam to nawet była Ok. Ale teraz już mam jej dosyć. Link                


Trzecia piosenka to norweska piosenka "Morgan Sulele - Rist meg ft. Katastrofe" jest bardzo fajna i wpadająca  w ucho Link





"Marcus & Martinus, Katastrofe - Elektrisk ft. Katastrofe " 
Ci młodzi chłopacy, kiedy ich sie ogląda to ma się uśmiech na twarzy. Link



"Selena Gomez - Good For You"
Tą piosenkę polecam wam na dni, kiedy nic wam sie nie chceLink.



"Katy Perry - Dark Horse (Official) ft. Juicy J"
Nie lubie tej piosenki od kąt pierwszy raz ją usłyszałam moim zdaniem, jest okropna.  Link


Reszta fajnych piosenek

Travis Scott - Mamacita ft. Rich Homie Quan, Young ThugLINK
Rae Sremmurd - My X (Explicit)LINK

Big Sean - I Don't Fuck With You (Explicit) ft. E-40  Link

Rae Sremmurd - No TypeLink
Omarion Ft. Chris Brown & Jhene Aiko - Post To Be Link

The Weeknd - The HillsLink
Parachute - Kiss Me SlowlyLink

Piosenki których nie lubię


Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars Link 

Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora Link

23 komentarze :

  1. Rae Sremmurd - No Type mega kojarzy mi się z wakacjami!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyka to zycie! <3

    super! szanellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. żygam juz tą sarsa, ale bieber niezły kawałek stworzył
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy zupełnie inny gust muzyczny :D Ciekawy blog :)
    http://190415.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko Selena spoko z tych piosenek

    http://inspirationforlife.byania.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Muzyka i jeszcze raz muzyka <3
    Kocham takie piosenki!
    Super wpis ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sarsy tak jest już wszędzie pełno :)
    Pozdrawiam z Podlasia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że niektórych piosenek nie znam. Bardzo fajny wpis :)

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Katy Perry Ci się nie podoba :(

    Smutno mi,ale każdy ma swoje zdanie :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przpadam za takim typem piosenek, ale Seleny mi się podoba :33

    Obserwuję!

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Praktycznie wszystkie moje ulubione piosenki.
    Super blog http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog ! robisz bardzo ciekawe posty więc będe wpadać iii obserwuję i miło gdybyś Ty również zaobserwowała justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne piosenki, super blog a posty *mm* obserwuję :)
    http://olczixblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Piosenki <3
    Obserwuję i jestem na bieżąco <3
    Mój blog<--Klik

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka