20 października 2015

Londyn?

Do tego miasta przyjeżdża mnóstwo ludzi z różnych kontynentów świata, ale po co? Co w tym Londynie jest? 


Pierwszy raz poleciałam do Anglii, jak miałam 6/7 lat. Pojechałam tam do swojego taty, pamiętam, że wybraliśmy się na wycieczkę po Londynie. Wtedy to miasto wydawało mi się takim niezwykłym miastem. W Londynie można usłyszeć każdy język świata i to jest wspaniała idziesz ulica i nie wiesz kogo, spotkasz czy to Chińczyk, Rosjanin a może Polak.


Ostatni raz w Londynie byłam rok temu w ferie zimowe. No i po raz chyba 5 w moim życiu zwiedzałam to miasta, strasznie lubię zwiedzać Londyn, bo jest cudowny. Na pewno jednym z najpopularniejszym miejscem w Londynie jest 
London Eye


Big Ben


Piękny Londyn







Jeżeli nie byłeś w Londynie musisz tam pojechać.




13 komentarzy :

  1. ja jeszcze w Londynie nie byłam, jedynie miałam na lotnisku niedaleko przesiadkę, ale do samego miasta nie zdołałam podjechać. ;) ale co się odwlecze. ;) pewnie kiedyś wreszcie się tam wybiorę, chociaż przyznam szczerze, że nie jest to mój najbardziej wyczekiwany kierunek. bardziej mnie ciągnie na południe naszego kontynentu. ;)
    pozdrawiam.
    www.poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam juz zabukowane bilety na samolot do londynu w lutym, nie moge sie doczekac chociaz juz tam raz byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Londynie raz, na wycieczce szkolnej i miasto naprawdę mnie urzekło. Najbardziej podobało mi się w Madame Tussauds ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosjanin, Rosjanin, Rosjanin, Rosjanin!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji być w Londynie, ale bardzo chętnie pozwiedzałabym tam parę miejsc. Nie da się zaprzeczyć, że nawet na zdjęciach widać urok Londynu;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się marzy Londyn
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, jeszcze tam nie byłam, ale Londyn jest na mojej liście miejsc do zobaczenia :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nigdy nie bylam, a tak bardzo chcialabym pojechac :(

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia,mam nadzieje,że kiedyś uda mi się tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Londyn jest boski ! Kocham to miasto ! Sam niedługo tam lece :) Super post, zresztą jak każdy inny :)
    Zapraszam do mnie: michalpor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham to miasto :) jestem tam średnio 2/3 razy do roku ale to dla mnie wciąż za mało :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka