15 października 2015

L4L F4F?

Ten post chce poświecić osobom, którym zależy na polubieniach pod zdjęciami, postami itd. W 21 wieku bardzo dużo osób/młodzieży robi wszystko, żeby zdobyć lajki. Mam na myśli komentarza pod zdjęciami na instagramie, albo wiadomości wysłane na Facebook´u  "L4L" "F4F". Pewnie każdego to wkurza, chce poczytać komentarze pod zdjęciami jakiejś znanej osoby na instagramie, a tam tylko.





Albo wiadomości tego typu na Facebook dostaje takie wiadomości kilka razy w miesiącu.



Zależy wam na bycie "fejmem" albo nie wiem kim innym (nie wiem, po co wam to potrzebne), ale w ten sposób tego nie zdobędziecie 😊 zróbcie coś, co zainteresuje innych niech ludzie sami zwrócą na was uwagę.
Nie od razu będziecie mieć 2682937 lajków.
Nie musicie dodawać roznegliżowanych zdjęć, albo robić z siebie "głupich " ludzi.

Bądź sobą nie proś o lajki.

19 komentarzy :

  1. Super wpis! Niestety w dzisiejszych czasach tak już jest liczy się "fejm" który jest prostacki wg mnie, ale takie moje zdanie. Ja nigdy się o lajki nie prosiłam, jeśli chodzi o zdjecia czy pod komentarze pod moje zdjęcia na fejsie, załosne to jest.
    Pozdrawiam i dziekuje za komentarz u mnie :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog :) niestety dwudziesty pierwszy wiek nie rozpieszcza nikogo wszyscy boją się być odrzucani myślę że właśnie dlatego jest ta cała gonitwa za fejmem który tak na prawdę nie ma większego znaczeniu w prawdziwym życiu :) pozdrawiam cieplutko <3
    http://fashionandginewrah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ze podoba ci sie mój blog :)

      Usuń
  3. To jest wręcz śmieszne, że ludzie przykuwają, aż taką uwagę do takich rzeczy jak lajki czy komentarze. Ale cóż... miejmy nadzieję, że czasy znów się zmienią-oby na lepsze!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłem twój post na jakiejś grupie na Facebooku i przyciągnął mnie temat tego postu , więc postanowiłem poczytać . Muszę przyznać , że całkowicie się z Tobą zgadzam , a na dodatek przejrzałem parę innych postów i masz bardzo ciekawego bloga . Od dzisiaj chcę dać Ci Obserwacje aby być na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ze podoba ci sie mój blog:)

      Usuń
  5. Mnie też to często spotyka. Mam sobie ładne zdjęcie a tu nagle taki komentarz :'')
    Dobrze, że zrobiłaś taką sklejke :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    tosia-antonina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really interesting point about likes and comments. Sometimes people aren't after what's most important!

    http://www.hearditthroughtheirvine.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, ja czasami też czytam takie komentarze..
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie takie zachowanie pokazuje jak ktos jest pusty w srodku
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowaniem sie z tym zgadzam! A najgorsze jest pisanie do kogos lajknij mi zdjecie.. rozumiem jak ktos sie nabija.. no ale piernicze ludzie.. tak samo to oznaczanie i w ogole. To zdecydowanie nie dla mnie! :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż,nie zmienisz ludzkości chociaż byś nie wiadomo jak chciała

    Zapraszam:www.notatnikpoety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka